.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ولی فقیه درلرستان ازوضعیت چشمه سورت ساری
گردشگران چشمه آب‌معدنی سورت از ابتدایی‎ترین امکانات محروم هستند
نماینده ولی فقیه در استان لرستان پس از بازدید از چشمه آب‎معدنی سورت گفت: این چشمه از ابتدایی‎ترین امکانات گردشگری محروم است.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در حاشیه بازدید از چشمه آب‌معدنی سورت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری و طبیعت‎گردی در منطقه چهاردانگه استان مازندران وجود دارد.

وی افزود: یکی از نقاط مهم مازندران و جهان که مورد توجه گردشگران کشور نیز قرار دارد، چشمه آب‌معدنی سورت است، که این چشمه در دنیا و ایران کم‌نظیر است، این منطقه از گردشگری در ایران بی‎نظیر و در دنیا کم نظیر است، کمتر نقطه‌ای در جهان وجود دارد که در یک محدود جغرافیایی محدود آب با طعم و رنگ مختلف وجود داشته باشد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در این نقطه از ایران اسلامی، شاهد وجود آب شور و در دیگر نقطه نیز شاهد جوشش آب تلخ که هر کدام با خاصیت‌های متفاوت هستند، بوده‌ایم، حتی من شنیدم که در زمینه درمان بسیاری از بیماری‌ها نیز موثر است.

وی با اعلام اینکه چشمه آب‌معدنی سورت از چند جنبه قابل استفاده است، افزود: آب این چشمه از قدیم برای درمان بیماری‌های پوستی مورد توجه اهالی منطقه و حتی مردم استان‌های مازندران و سمنان بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان که بومی این منطقه است، یادآور شد: این چشمه یکی از نشانه‌های الهی در زمین است، عظمت و قدرت خداوند در این نقطه زمین به نمایش در آمده و نشانه‌های برتر الهی در این منطقه به خوبی دیده می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: از این ظرفیت برای توسعه گردشگری که نتیجه آن ایجاد درآمد پایدار است باید استفاده کرد.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: در حال حاضر گردشگری یکی از عوامل موثر درآمد‌زایی منطقه است، لذا توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه گردشگری بسیار مورد توجه است.

وی درباره وضعیت منطقه چهاردانگه مازندران نیز تاکید کرد: مسؤولان و متولیان توجه خاصی به منطقه گردشگری چشمه آب‌معدنی سورت داشته باشند.

عمادی با اشاره به بازدید مناسب مردم از منطقه چشمه آب‌معدنی سورت، گفت: گردشگران این منطقه از ابتدایی‎ترین امکانات محروم هستند، نداشتن جاده مناسب، عدم وجود امکانات اسکان مناسب برای گردشگران، نبود راهنما و عدم بهره‌وری مناسب از این سرمایه خدادادی از چالش‌های مهم گردشگری در این منطقه است.

وی اضافه کرد: به نظر می‎رسد چشمه آب‌معدنی سورت یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در منطقه چهاردانگه است که قابلیت تبدیل شدن به نقطه گردشگری بین‌المللی را دارد و نیازمند اندک توجه مسؤولان و متولیان امر است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: امروز صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین منابع دولت‌ها و کشورها به حساب می‌آید، اقتصاد این منطقه با اندک امکاناتی که متولیان برای اهالی برنامه‌ریزی کنند تا حدود زیادی متحول می‌شود.

وی با اشاره به مهاجرت جوانان منطقه چهاردانگه به شهرها و استان‌های اطراف، افزود: با توسعه گردشگری در منطقه زمینه مهاجرت معکوس جوانان به منطقه نیز فراهم می‎شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خطاب به مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران گفت: باید از ظرفیت این چشمه زیبا برای توسعه گردشگری که زمینه رونق اقتصادی در منطقه می‎شود استفاده مطلوب‎تر شود.

وی ادامه داد: مردم منطقه آمادگی لازم برای همکاری با افراد خیرخواه و دلسوز برای توسعه گردشگری را دارند و در این بازدید که داشتم مردم آمادگی خویش در این ارتباط را اعلام کردند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: بهترین و آسان‌ترین راه برای توسعه منطقه چهاردانگه توجه به صنعت گردشگری است و سرمایه‌های خدادادی دیگری نیز در این منطقه وجود دارد که این مناطق نیاز به معرفی بیشتر دارد.

وی در پایان گفت: با توسعه گردشگری در مناطق مختلف کشور، گردشگران ایرانی ار سفر به خارج از کشور بی‌نیاز می‎شوند./ فارس

 

IMG_7317IMG_7332IMG_7333IMG_7346IMG_7350IMG_7353IMG_7320

 عکس/ چهاردانگه نیوز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دبير 28 تير 1395
بر سر قبر سورت عكس يادگاري .خدا ما را بخاطر ناسپاسي اين نعمت بي بديل مجازات خواهد كرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.